Londoni ostud :))

16. okt. 2013

Postitus läheb pühendusega Anule, jeee :)

Enne, kui ma neid asju üles pildistasin mõtlesin küll, et kurat, ostes tundus neid küll rohkem ja oleks võinud ju veeeeel kõike endale lubada, eriti kui ma olin arvestanud hoopis suurema summaga ja poleks eelarvet lõhki ajanud… aga meil said pagas (Kadiga mõlemil käsipagas + üks lisapagas) niiii täpselt täis, nii kilode kui ruumi mõttes, siis ma poleks mitte ühtki asja ilmselt kuidagi enam ära mahutanud. :D Ja noh, ongi põhjust tagasi minna :)

Hindu ma päris täpselt ei mäleta, aga eks nad sinna 5-25 naela vahele jäid, mõned asjad olid 1-3 naela, mõned jälle rohkem.

Edit: päris paljud on juba huvi tundnud, palju reis maksma läks/palju kuluraha kaasa arvestasin. Kuigi mulle muidu oma rahaasjadest rääkida ei meeldi, siis noh, mis seal ikka, äkki annab parema ülevaate hindadest :)

Lennupiletid edasi-tagasi läksid maksma 150 euri, aga kuna me ostsime need pm pool aastat tagasi, siis ma väga ei arvesta seda praegu kuluna. Kaasa vahetasin sularaha 320 eurot (vist oli siis 270 naela..), plaanisin küll summaks ümmarguse 450 eurot, aga mu kaardil oli üllatav piirang peal ja ma ei saanud rohkem raha välja võtta tol päeval, kui vahetamiseks läks :D Et ülejääk jäi kaardile, pluss muu raha, mis ma arvestasin ülejäänud kuuks Eestis elamiseks.

Olin juba leppinud, et nagunii löön kaardi ka nulli, aga noo, eksisin vist. Selle 320 euro eest sain kõik alloleva kraami + kingitused teistele + nelja päeva söömise + kaks metroo päevapiletit (kokku £16) + bussisõidu marsruudil lennujaam-Golders Green– lennujaam (kokku £20). Ainus, mis kaardilt maha läks, oli hotellitasu (u 89 eurot kolme öö eest + hommikusöök), sest tahtsin sularaha turgude jaoks hoida. Ahjaa, mingi 5 naelase särgi ostsin ka kaardiga viimasel päeval.

Ühesõnaga,  plaanisin umbes 400-450 euri ainult riiete-asjade jaoks ja ülejäänu hotelli-piletite-söögi jaoks, aga no, läks kõvasti vähem. Samas ennast väga tagasi ka ei hoidnud, kui asi ikka meeldis ja väga ulmesummat ei maksnud, ostsin ära. Ainult kolm asja jäid kripeldama, et oleks ju võinud… Eks asi oli selles ka, et pühapäeval oli nii kole ilm ja väga halb oli turul asju uudistada, aga ma arvan, et isegi kui seal oleks ilus ilm olnud, siis väga palju tegelikule kulule juurde poleks tulnud :D

Tagasi ostude juurde, siis kingitusi teistele ma üles ei pildistanud, kodustele sai asju kuidagi rohkem isegi, kui mulle :D Lisaks on siit puudu kaks särki, hunnikus pesu, sall, paar meigiasja, pisike ninaneet (ehk varsti on üks auk juures)… Asjad on veidi kortsus ka, sest ma pole jõudnud neid veel isegi kappi mahutada :D

See kampsun näeb küll praegu mannetu välja, aga tegelikult on ta ülimõnusat neoonvärvi ja pole nii väljaveninud ka, kui tundub :D

Ma ei tea, miks see pilt niipidi jääb, arvutis on õigesti :(

Selle kleidi valisin endale kiirelt välja, aitasin Kadil ka kleiti valida, ta leidis ühe valge/beeži ja mustaga, mina muidugi, et jaa jumal kena, osta ära. Hotellis proovisime selga ja.. olime täpselt samad kleidid ostnud, ainult eri värvides :D Hea teada, et meil nii sarnane maitse on :D

Poolvääriskivide ja swarovskitega käeketid. Põhimõtteliselt minu silme all tehti valmis…

Ostsin Märdile üliiiimaheda lõhna, no umbes taoline, nagu Versace Homme’ on, aga kurat, müüja pakkis mulle vale lõhna sisse ja ma märkasin seda alles õhtul (hommikul juba sõitsime ära). Ma pole elus nii pettunud olnud. Ega sellel lõhnal ka midagi viga pole, aga too teine oli lihtsalt.. taevalik. Ainuke asi, mis kogu reisi natuke mõrkjaks tegi :(( Õnneks see ei maksnud suurt summat, muidu oleks päris masekas peal olnud. ÄÖä, praegu hakkaks ka nutma, kui meenutan selle teise imelist lõhna :D

Natuke suveniire…

Suured kommipakid olid põhimõtteliselt väiksemaid kommipakke täis. Näiteks kui ostsid suure krõpsupaki, siis seal sees olid ka 50g pakikesed, lahtiselt midagi polnud. Iseenesest hea, sest nii võttis magus vähem ruumi kotis.

Ja lõppu üks pilt Nässust kah, sest miks mitte.