another monday

28. märts 2016

Jõin just Kaitseväe NATO-pakist saadud “Best Coffee” kohvi, mida vennas heldelt mulle jagas. Noh, julge välja ütlemine neil, sest midagi “besti” selles nüüd küll ei olnud :D Lõhnas nagu maailma kangeim tökat, maitses nagu kõige lahjem viljakohv, mida lasteaias pakutakse. Aga kuna mul töö juures muud praegu pole, siis joon ja kannatan, mis seal ikka.

Selleaastased munapühad läksid minust kauge kaarega mööda. Ainus asi, mis ehk ligilähedale tähistamisele sai, oli see, et tegin laupäeval omletti… Polnud üldse tuju ja tahtmist, lisaks olin pidevalt tööl ka. Et natukenegi rutiinist välja saada, võtsime ette ühe väikse matka Lõuna-Eestisse. Esialgne plaan oli teha läbi Rõuge Ürgoru matkarada, aga läks väheke teisiti. Ilmselt tuleb suvel uuele ringile minna!

Kokku sai meid umbes-täpselt viis inimest ning päeva alguses oli meil plaanitud ilus hommikusöök meie juures. Juba siis hakkas viltu kiskuma, sest kõik poed olid kinni ja vist teist korda elus oli mu külmkapp tühi, mis tühi. Isegi kohvi polnud! Sorry, kutid!

Kohale jõudsime, siis avastasime, et matkaraja pikkus on küll 10 kilomeetrit, millega olime juba arvestanud…aga tegu oli ühe sirge rajaga. Ehk me oleks pidanud sama teed tagasi ka tulema. Lisame siia juurde üleüldise lebotamistuju, nukralt halli ilma ja nii me lihtsalt ei viitsinud seda rada ette võtta. Okei, valetan- Allan oleks hea meelega kolm korda selle läbi teinud. Isegi pildid tulid tumedad ja kurvad, millest on päris kahju, sest ma niii ootasin kaamera välja võtmist. Aga jah, polnud üldse mingit õiget tuju :(

Kuigi alguses asusime rada vapralt läbima, siis tuli tõdeda, et selle jaoks polnud veel ÜLDSE sobilik aeg. Nimelt möödus osa rajast järve kaldal, mis oli jääga kaetud. Tükk tegu oli püsti jääda. Pluss lumi, kohati libe pori.. Polnud just kõige õnnestunum käik. Selle asemel tegime tiiru ümber Rõuge Suurjärve ning jalutasime läbi aleviku tagasi Sixteni vanaema juurde, kes meile pannukaid tegi! Koduteel põikasime Võrust läbi, seal avastasime järve äärest romuralli. Alguses oli nii igav, lõpus olime ka meie Teelega esireas, ninad vastu võrestikku, sest järsku tõmbasid kõik tuurid üles. Ja selle üritusega lugesime oma laupäeva lõpetatuks. Kes läks koju, kes tööle (mina) ja kes hiljem peole (kõik teised vist).

Muud nagu polegi midagi kirjutada. Endiselt ootan seda aega, mil on rohkem vabu päevi jutti, et lisaks puhkamisele jõuaks midagi teha. Endal on juba imelik kirjutada, kuidas mul mitte midagi põnevat ei toimu :D

Võrreldes eelmise postitusega on tuju natuke paremaks läinud. Ilmselt on asi selles, et erinevalt teistest gruppidest, on selle liikmed sotsiaalmeedias aktiivsemad ning nii olengi juba osadega päris palju lihtsalt rääkinud. Süda endiselt kripeldab sees, aga samas pole enam nii hull, kui alguses. Progress :)

Nüüd aga üritan end lõpuks kokku võtta ja tegeleda natuke kooliasjadega ka. Suures kurbuses läks täitsa meelest, et sel nädalal pean end jälle Tallinnasse vedama ning lisaks kaheks arvestuseks õppima. Parem oleks, kui seal on sama soe, kui täna Tartus, sest ma kavatsen tagi kapist välja võtta!

Btw, Rõuges oli mäe otsas üks vahva kuju. Meie vaatasime ja imetlesime, et ooo- Ingel! Ja siis tuli välja, et see hoopis Eesti Ema, kelle “tiibade” asemel on kaks last kukil :D

You Might Also Like

2 kommentaari

• Reply Astrid 28. märts 2016 at 20:12

Vaatan, et sulle matkarajad meeldivad, nii et soovitan veel üht: Rebäse (Võrumaal vist). Parim rada, kus kunagi käinud, ka ca 10 km, vist vähem isegi. Üles-alla, täielik kuppelmaastik, teeb ikka ringi, maalilised, isegi veidrad vaated. Ja rada läheb läbi lehmakopli ja päris palju sealt äärest. Enamusel neist on sügavalt savi, et koplis oled, aga mõni tunneb isegi kerget huvi ja tahab teada, mis sul ikka seal võileiva vahel on. :D Ainult lõpus olid viidad puudu, sest metsa oli tehtud, aga siis saab juba aru ka, kuspool auto on (paremal).

• Mesiliis
      Reply Mesiliis 28. märts 2016 at 22:27

Ooohhhoo, see kõlab küll väga põnevalt! Miskipärast on see nimi ise väga tundmatu, kuigi ma igasuguseid matkaradasid googeldan päris tihti.. Aga aitäh vihje eest, ma arvan, et suve poole läheb käiku! :)